Ашық орган - КГКП Ясли-сад №76 http://76.almatybala.kz/ ru Ашық орган - КГКП Ясли-сад №76 DataLife Engine Кеңес беру пукнті http://76.almatybala.kz/main/978-kees-beru-puknt.html http://76.almatybala.kz/main/978-kees-beru-puknt.html Әдіскердің ата-аналарға кеңесі  
Күн тәртібі және оның баланың дамуына әсері

]]>
Әдіскердің ата-аналарға кеңесі  
Күн тәртібі және оның баланың дамуына әсері

]]>
admin76 Wed, 08 Jan 2025 15:55:09 +0600
Консультациялық пункт http://76.almatybala.kz/main/977-konscltacijaly-punkt.html http://76.almatybala.kz/main/977-konscltacijaly-punkt.html

Медбике кеңесі:


Балабақшадағы тамақтану туралы ата-аналар үшін нені білу маңызды?

Көптеген ата-аналар балабақшадағы тамаққа алаңдайды. Балалар уақытының көп бөлігін мектепке дейінгі мекемеде өткізеді және осы кезеңде мектеп жасына дейінгі балалардың балабақшада теңгерімді және ұтымды тамақтануы өте маңызды.

Баланың диетасы барлық негізгі азық-түлік топтарын қамтуы керек.

Ет үшін майсыз сиыр немесе тауық қолданған жөн. Шұжықтар, шұжықтар және ұсақ шұжықтар пайдалы емес. Қосалқы өнімдер белоктың, темірдің және бірқатар дәрумендердің көзі ретінде қызмет етеді және балалардың тамақтануында қолданылуы мүмкін.

Ұсынылатын балық сорттары: треска, поллок, хек, көксерке және басқа да майы аз сорттар. Тұздалған балық дәмді тағамдары және консервілер асқазан мен ішектің шырышты қабығына тітіркендіргіш әсер етуі мүмкін, әсіресе мектепке дейінгі жаста. Оларды диетаға мезгіл-мезгіл енгізу ұсынылады.

Балалардың тамақтануында сүт және сүт өнімдері ерекше орын алады. Бұл оңай сіңетін кальций мен В2 витаминінің көзі ғана емес. Дәл сүтте бала ағзасының дамуы мен өсуіне қажетті кальций мен фосфор 2:1 идеалды пропорцияда болады, бұл элементтердің жақсы сіңуіне мүмкіндік береді.

Жемістер, көкөністер, жемістер мен көкөністер шырындарының құрамында көмірсулар (қант), кейбір витаминдер, микроэлементтер, сондай-ақ пектин, талшық, диеталық талшық және басқалар сияқты пайдалы заттар бар. Бұл өнімдер ас қорыту жүйесінің жұмысын жақсартады және іш қатудың алдын алады.

Нан, макарон, жарма, өсімдік және жануар майлары, әсіресе қарақұмық және сұлы жармасы қажет. Салаттарға арналған дәмдеуіш ретінде өсімдік майы көкөністердің құрамындағы көптеген пайдалы заттардың сіңуіне мүмкіндік береді.

Дегенмен, дұрыс өнімдерді таңдау жеткіліксіз. Баланың ас қорыту мүшелерінің жетілмегендігін ескере отырып, өнімдер жұмсақ пісіруді қажет етеді. Сонымен қатар, сіз дайын тағамның әдемі, дәмді және хош иісті болуын қамтамасыз етуге тырысуыңыз керек.

Балабақшадағы тамақтану: құжаттама.

           Муниципалдық мектепке дейінгі мекемелер тендерді жеңіп алған жеткізушімен немесе базамен міндеттемелерге байланысты.Дегенмен, мектепке дейінгі білім беру мекемесінің бағытына қарамастан, балабақшадағы тамақтану құжаттамамен реттеледі: мектепке дейінгі білім беру мекемесіне жеткізілетін әрбір өнім міндетті құжаттармен бірге болуы керек:үстеме,сапа сертификаты,

         Балабақшаға өнімдерді тасымалдауды қамтамасыз ететін кәсіпорында автокөлікке санитарлық сертификаттар, жүргізушіге және жүкті алып жүретін адамдарға санитарлық сертификат болуы керек. Өнімдер балабақшаға жеткізілген бойда оларды қабылдауды қоймашы мен медбике ұйымдастырады. Бақылау үшін мектепке дейінгі мекемеде өндірілген күні көрсетілген өнімнің этикеткалары сақталады. Балабақшалар бұл ережені қатаң сақтайды

Балабақшадағы тамақтану: ас мәзірі, режимі.

Балабақшадағы тамақтануды өсіп келе жатқан дененің барлық қажеттіліктерін ескеруге тырысқан мамандар әзірледі.

Күнделікті калория мөлшері мектеп жасына дейінгі балалардың тобына байланысты өзгереді:


 
 

Үш жасқа дейінгі балалар үшін нәресте тағамы 1540 ккал аспауы керек,

Үш жастан асқан балалар үшін нәресте тағамы 1900 ккал аспауы керек.

SanPin сәйкес, 16.2. Балабақшадағы күнделікті мәзірде: сүт, ашытылған сүтті сусындар, қаймақ, ет, картоп, көкөністер, жемістер, шырындар, нан, жарма, май және өсімдік майы, қант, тұз болуы керек.

Егер қандай да бір өнім жоқ болса, оларды ауыстыруға болады. Бұл шырындар түрінде балабақша тағамдарына кіретін жаңа піскен көкөністер мен жемістерге де қатысты.

Балабақшадағы тамақтану, 12 сағаттық болу шартымен, балабақшадағы сабақтар сияқты, уақытында нақты белгіленген төрт мезгіл тамақтан тұрады:

Таңғы ас,

2 таңғы ас

Кешкі ас,

Бесін ас,

Кешкі ас

Маңызды шарт - кем дегенде 5 тағамды қамтитын қатаң диета. Оның үстіне үшеуінде ыстық тағам болуы керек.Сонымен қатар, таңғы ас күнделікті калория мөлшерінің шамамен 25%, түскі ас - 40%, түстен кейінгі тағамдар - 15%, кешкі ас - 20% құрайды.

Әртүрлі тағамдарды және олардың дұрыс айналуын қамтамасыз ету үшін мәзірді бірнеше күн бұрын, тіпті жақсырақ - бір апта бойы дайындаған жөн. Егер сүт және сүт өнімдері баланың диетасына күн сайын енгізілсе, таңғы ас, түскі және кешкі ас үшін бірінші және екінші курстарды 2-3 күннен кейін жиі қайталаған жөн. Бұл сонымен қатар мектеп жасына дейінгі баланың жақсы тәбетін сақтауға мүмкіндік береді. Бір жақты тамақтанудан бас тарту керек - негізінен ұн және сүт: балада жазғы-күзгі кезеңде де витамин тапшылығы пайда болуы мүмкін.

Таңғы асқа ыстық сусын (какао, шай) жақсы, оның алдында кез келген ыстық тағам (мысалы, ботқа немесе омлет), ол өте көлемді емес және ұзақ уақыт дайындауды қажет етпейді.

Түскі ас кезінде балаңызға сорпа немесе борщ беруді ұмытпаңыз. Өйткені, көкөніс немесе ет сорпаларына негізделген алғашқы курстар асқазан рецепторларының күшті стимуляторлары болып табылады. Бұл тәбетті арттыруға және ас қорыту процесін жақсартуға көмектеседі.

Түстен кейінгі тағамдар мен кешкі ас жеңіл болуы керек. Бұл көкөніс, жеміс, сүт және жарма тағамдары болуы мүмкін. Бірақ егер баланың тәбеті төмендесе, кешкі ас кезінде белгілі бір тағамның мөлшерін емес, оның калориясын арттыруға болады: кешкі ас түскі асқа қарағанда тығызырақ болсын. Осылайша сіз дамып келе жатқан денеге энергия шығындарын көтеруге көмектесе аласыз.

Жаңа піскен көкөністер, жемістер мен жидектер балалар үшін өте пайдалы. Мектеп жасына дейінгі бала оларды шикі күйінде немесе олардан дайындалған ыдыс-аяқ түрінде тұтына алады. Бірінші және екінші курстардың алдында салаттарды ұсынған дұрыс, өйткені олар ас қорыту шырындарының қарқынды өндірісіне ықпал етеді және тәбетті жақсартады.

Егер сіз таңғы асқа, түскі асқа және кешкі асқа (аз ғана болса да) салат берсеңіз, бұл әсіресе жақсы болады. Жаңа піскен жемістер түскі ас үшін өте қолайлы. Бірақ тамақтану арасындағы аралықта оларды балаға, әсіресе тәттілерді ұсынбаған дұрыс.


 
 

            Жұмыртқа мектеп жасына дейінгі балаларға пайдалы. Өйткені олардың құрамында А және Д дәрумендері, фосфор, кальций, темір көп. Жұмыртқаны шикі түрде беруге болмайды, өйткені сальмонелла жұқтыру қаупі бар.

Алты жасар балада электролит алмасуы әлі де тұрақсыз, сондықтан оның денесіне суды шамадан тыс қабылдау жүрек пен бүйрекке қосымша стресс тудыруы мүмкін. Мектеп жасына дейінгі баланың суға күнделікті қажеттілігі 1 кг салмаққа орташа есеппен 60 мл құрайды. Кейбір балалар жаздың ыстық күндерінде көп ішеді. Бірақ шөлді қандыру үшін сұйықтықты көп ішудің қажеті жоқ. Балаңызды аз-аздан және кішкене жұтыммен ішуге үйрету маңызды. Ауызды суық сумен шаюмен шектелуге болады.

Мектеп жасына дейінгі балаларға тамақты бумен пісіру немесе ұсақтау қажет емес. Қуырылған тағамдарды пісіруге болады, бірақ онымен тым көп алшақ болмау керек, өйткені қуыру кезінде майдың тотығу қаупі бар, бұл шырышты қабықтарды тітіркендіреді, күйдіреді және іштің ауырсынуын тудырады. Сондықтан пеште ыдыстарды бұқтырған және пісірген дұрыс.

Ұсынылмайды!


 
 

         Кейбір тағамдар мектеп жасына дейінгі баланың диетасында өте қажет емес. Ұсынылмайды: ысталған шұжықтар, майлы ет, кейбір дәмдеуіштер: бұрыш, қыша және басқа да ыстық дәмдеуіштер. Дәмін жақсарту үшін тағамға ақжелкен, аскөк, балдыркөк, жасыл немесе пияз, сарымсақ қосқан дұрыс. Соңғысы, сонымен қатар, патогендік микробтардың өсуін тежеу қабілетіне ие. Кейбір қышқыл шырындарды (лимон, мүкжидек), сондай-ақ кептірілген жемістерді пайдалансаңыз, тағамның дәмі айтарлықтай жақсаруы мүмкін.

       Балабақшада тамақтануды ұйымдастыру қатаң ережелерге бағынады. Өнімнің сапасы мен мөлшерін аспазшы, мектепке дейінгі білім беру ұйымы әкімшілігінің өкілі және медицина қызметкері – қабылдамау комиссиясы бақылағанға дейін тағам топқа енгізілмейді. Бақылау нәтижелері арнайы журналға жазылады. Егер қандай да бір дәлсіздіктер анықталса (мысалы, салмақта немесе пісіру технологиясын бұзуда), ыдыс-аяқтарды осы дәлсіздіктер жойылғаннан кейін ғана ұсынуға болады.


 
 

Пісіргеннен кейін күнделікті үлгі алынады:

Салқын тағамдар, бірінші тағамдар, гарнирлер, үшінші және басқа тағамдар үшін - кемінде 100 г.

Үлгі бөлек тоңазытқышта 48 сағат сақталады. Үлгісі бар ыдыста тамақтандыру уақыты мен сынама алу күні көрсетілген белгі қойылады. Күнделікті үлгінің дұрыс таңдалуын және сақталуын бақылауды нұсқау алған жауапты тұлға жүзеге асырады.

Балабақшадағы тамақтану: ата-ана бақылауы.


 
 

Ата-аналар да балаларының тамақтануында белсенді рөл атқара алады. Олар мүмкін емес, сонымен қатар керек.

                Сіз балабақшаға барар алдында мектепке дейінгі мекеменің веб-сайтында оның мәзірін қарап, балаңызды балабақша өнімдеріне ауыстыруға болатындығынан бастай аласыз. Бұл сәтті бейімделуді ішінара қамтамасыз етеді.

Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде балалардың тамақтануын ұйымдастыру отбасындағы баланың дұрыс тамақтануымен үйлесуі тиіс. Біз үй тағамдары балабақшаның диетасын толықтыруға тырысуымыз керек.


 
 

           Екіншіден, ата-ана баланың қандай да бір өнімге аллергиясы болса, мұғалімдерді ескертуге міндетті. Нәрестенің аллергенмен қоректенбеуін қамтамасыз ету үшін менеджердің атына «тыйым салынған» тағамдарды тізімдейтін өтініш жазу және балалар емханасының педиатрынан анықтама беру жеткілікті.

Балабақшадағы тамақтануға бас медбике жауапты. Сұрақтарыңыз болса, оған хабарласуыңыз керек. Егер медбике балабақшада болмаса, онда ол өз міндеттерін орындайтын адаммен және, әрине, барлық сұрақтар бойынша менеджермен байланысады.

Балабақшадағы тамақтану: сұрақтар тудыруы мүмкін тағамдар.

Балабақша мәзірінен табуға болатын көптеген өнімдер ата-аналар арасында сұрақтар тудырады. Қайталап айтайық, тұтынуға рұқсат етілген және рұқсат етілмеген өнімдердің барлығы SanPin қосымшаларында көрсетілген.

Мысалы, қайнатылған шұжықтарды балабақшада тұтынуға рұқсат етіледі, алайда айына 1-2 реттен көп емес, содан кейін термиялық өңдеуден кейін және 3 жастан асқан балаларға.

Егер балық ұсынылса, онда тек филе. Сонымен, рұқсат етілгендерге поллок, лосось, ақсерке, треска, қызғылт лосось, скумбрия және тіпті майшабақ (тұздалған) кіреді.


 
 

             Консервіленген тағамдар, мысалы, сквош уылдырығы, маринадталған қияр, тыйым салынған тағамдар тізімінде жоқ.

Мектепке дейінгі мекемедегі балалардың қуанышы үшін олар кәмпиттер де бере алады, бірақ ол айына бір рет шектеледі.


 
 


]]>

Медбике кеңесі:


Балабақшадағы тамақтану туралы ата-аналар үшін нені білу маңызды?

Көптеген ата-аналар балабақшадағы тамаққа алаңдайды. Балалар уақытының көп бөлігін мектепке дейінгі мекемеде өткізеді және осы кезеңде мектеп жасына дейінгі балалардың балабақшада теңгерімді және ұтымды тамақтануы өте маңызды.

Баланың диетасы барлық негізгі азық-түлік топтарын қамтуы керек.

Ет үшін майсыз сиыр немесе тауық қолданған жөн. Шұжықтар, шұжықтар және ұсақ шұжықтар пайдалы емес. Қосалқы өнімдер белоктың, темірдің және бірқатар дәрумендердің көзі ретінде қызмет етеді және балалардың тамақтануында қолданылуы мүмкін.

Ұсынылатын балық сорттары: треска, поллок, хек, көксерке және басқа да майы аз сорттар. Тұздалған балық дәмді тағамдары және консервілер асқазан мен ішектің шырышты қабығына тітіркендіргіш әсер етуі мүмкін, әсіресе мектепке дейінгі жаста. Оларды диетаға мезгіл-мезгіл енгізу ұсынылады.

Балалардың тамақтануында сүт және сүт өнімдері ерекше орын алады. Бұл оңай сіңетін кальций мен В2 витаминінің көзі ғана емес. Дәл сүтте бала ағзасының дамуы мен өсуіне қажетті кальций мен фосфор 2:1 идеалды пропорцияда болады, бұл элементтердің жақсы сіңуіне мүмкіндік береді.

Жемістер, көкөністер, жемістер мен көкөністер шырындарының құрамында көмірсулар (қант), кейбір витаминдер, микроэлементтер, сондай-ақ пектин, талшық, диеталық талшық және басқалар сияқты пайдалы заттар бар. Бұл өнімдер ас қорыту жүйесінің жұмысын жақсартады және іш қатудың алдын алады.

Нан, макарон, жарма, өсімдік және жануар майлары, әсіресе қарақұмық және сұлы жармасы қажет. Салаттарға арналған дәмдеуіш ретінде өсімдік майы көкөністердің құрамындағы көптеген пайдалы заттардың сіңуіне мүмкіндік береді.

Дегенмен, дұрыс өнімдерді таңдау жеткіліксіз. Баланың ас қорыту мүшелерінің жетілмегендігін ескере отырып, өнімдер жұмсақ пісіруді қажет етеді. Сонымен қатар, сіз дайын тағамның әдемі, дәмді және хош иісті болуын қамтамасыз етуге тырысуыңыз керек.

Балабақшадағы тамақтану: құжаттама.

           Муниципалдық мектепке дейінгі мекемелер тендерді жеңіп алған жеткізушімен немесе базамен міндеттемелерге байланысты.Дегенмен, мектепке дейінгі білім беру мекемесінің бағытына қарамастан, балабақшадағы тамақтану құжаттамамен реттеледі: мектепке дейінгі білім беру мекемесіне жеткізілетін әрбір өнім міндетті құжаттармен бірге болуы керек:үстеме,сапа сертификаты,

         Балабақшаға өнімдерді тасымалдауды қамтамасыз ететін кәсіпорында автокөлікке санитарлық сертификаттар, жүргізушіге және жүкті алып жүретін адамдарға санитарлық сертификат болуы керек. Өнімдер балабақшаға жеткізілген бойда оларды қабылдауды қоймашы мен медбике ұйымдастырады. Бақылау үшін мектепке дейінгі мекемеде өндірілген күні көрсетілген өнімнің этикеткалары сақталады. Балабақшалар бұл ережені қатаң сақтайды

Балабақшадағы тамақтану: ас мәзірі, режимі.

Балабақшадағы тамақтануды өсіп келе жатқан дененің барлық қажеттіліктерін ескеруге тырысқан мамандар әзірледі.

Күнделікті калория мөлшері мектеп жасына дейінгі балалардың тобына байланысты өзгереді:


 
 

Үш жасқа дейінгі балалар үшін нәресте тағамы 1540 ккал аспауы керек,

Үш жастан асқан балалар үшін нәресте тағамы 1900 ккал аспауы керек.

SanPin сәйкес, 16.2. Балабақшадағы күнделікті мәзірде: сүт, ашытылған сүтті сусындар, қаймақ, ет, картоп, көкөністер, жемістер, шырындар, нан, жарма, май және өсімдік майы, қант, тұз болуы керек.

Егер қандай да бір өнім жоқ болса, оларды ауыстыруға болады. Бұл шырындар түрінде балабақша тағамдарына кіретін жаңа піскен көкөністер мен жемістерге де қатысты.

Балабақшадағы тамақтану, 12 сағаттық болу шартымен, балабақшадағы сабақтар сияқты, уақытында нақты белгіленген төрт мезгіл тамақтан тұрады:

Таңғы ас,

2 таңғы ас

Кешкі ас,

Бесін ас,

Кешкі ас

Маңызды шарт - кем дегенде 5 тағамды қамтитын қатаң диета. Оның үстіне үшеуінде ыстық тағам болуы керек.Сонымен қатар, таңғы ас күнделікті калория мөлшерінің шамамен 25%, түскі ас - 40%, түстен кейінгі тағамдар - 15%, кешкі ас - 20% құрайды.

Әртүрлі тағамдарды және олардың дұрыс айналуын қамтамасыз ету үшін мәзірді бірнеше күн бұрын, тіпті жақсырақ - бір апта бойы дайындаған жөн. Егер сүт және сүт өнімдері баланың диетасына күн сайын енгізілсе, таңғы ас, түскі және кешкі ас үшін бірінші және екінші курстарды 2-3 күннен кейін жиі қайталаған жөн. Бұл сонымен қатар мектеп жасына дейінгі баланың жақсы тәбетін сақтауға мүмкіндік береді. Бір жақты тамақтанудан бас тарту керек - негізінен ұн және сүт: балада жазғы-күзгі кезеңде де витамин тапшылығы пайда болуы мүмкін.

Таңғы асқа ыстық сусын (какао, шай) жақсы, оның алдында кез келген ыстық тағам (мысалы, ботқа немесе омлет), ол өте көлемді емес және ұзақ уақыт дайындауды қажет етпейді.

Түскі ас кезінде балаңызға сорпа немесе борщ беруді ұмытпаңыз. Өйткені, көкөніс немесе ет сорпаларына негізделген алғашқы курстар асқазан рецепторларының күшті стимуляторлары болып табылады. Бұл тәбетті арттыруға және ас қорыту процесін жақсартуға көмектеседі.

Түстен кейінгі тағамдар мен кешкі ас жеңіл болуы керек. Бұл көкөніс, жеміс, сүт және жарма тағамдары болуы мүмкін. Бірақ егер баланың тәбеті төмендесе, кешкі ас кезінде белгілі бір тағамның мөлшерін емес, оның калориясын арттыруға болады: кешкі ас түскі асқа қарағанда тығызырақ болсын. Осылайша сіз дамып келе жатқан денеге энергия шығындарын көтеруге көмектесе аласыз.

Жаңа піскен көкөністер, жемістер мен жидектер балалар үшін өте пайдалы. Мектеп жасына дейінгі бала оларды шикі күйінде немесе олардан дайындалған ыдыс-аяқ түрінде тұтына алады. Бірінші және екінші курстардың алдында салаттарды ұсынған дұрыс, өйткені олар ас қорыту шырындарының қарқынды өндірісіне ықпал етеді және тәбетті жақсартады.

Егер сіз таңғы асқа, түскі асқа және кешкі асқа (аз ғана болса да) салат берсеңіз, бұл әсіресе жақсы болады. Жаңа піскен жемістер түскі ас үшін өте қолайлы. Бірақ тамақтану арасындағы аралықта оларды балаға, әсіресе тәттілерді ұсынбаған дұрыс.


 
 

            Жұмыртқа мектеп жасына дейінгі балаларға пайдалы. Өйткені олардың құрамында А және Д дәрумендері, фосфор, кальций, темір көп. Жұмыртқаны шикі түрде беруге болмайды, өйткені сальмонелла жұқтыру қаупі бар.

Алты жасар балада электролит алмасуы әлі де тұрақсыз, сондықтан оның денесіне суды шамадан тыс қабылдау жүрек пен бүйрекке қосымша стресс тудыруы мүмкін. Мектеп жасына дейінгі баланың суға күнделікті қажеттілігі 1 кг салмаққа орташа есеппен 60 мл құрайды. Кейбір балалар жаздың ыстық күндерінде көп ішеді. Бірақ шөлді қандыру үшін сұйықтықты көп ішудің қажеті жоқ. Балаңызды аз-аздан және кішкене жұтыммен ішуге үйрету маңызды. Ауызды суық сумен шаюмен шектелуге болады.

Мектеп жасына дейінгі балаларға тамақты бумен пісіру немесе ұсақтау қажет емес. Қуырылған тағамдарды пісіруге болады, бірақ онымен тым көп алшақ болмау керек, өйткені қуыру кезінде майдың тотығу қаупі бар, бұл шырышты қабықтарды тітіркендіреді, күйдіреді және іштің ауырсынуын тудырады. Сондықтан пеште ыдыстарды бұқтырған және пісірген дұрыс.

Ұсынылмайды!


 
 

         Кейбір тағамдар мектеп жасына дейінгі баланың диетасында өте қажет емес. Ұсынылмайды: ысталған шұжықтар, майлы ет, кейбір дәмдеуіштер: бұрыш, қыша және басқа да ыстық дәмдеуіштер. Дәмін жақсарту үшін тағамға ақжелкен, аскөк, балдыркөк, жасыл немесе пияз, сарымсақ қосқан дұрыс. Соңғысы, сонымен қатар, патогендік микробтардың өсуін тежеу қабілетіне ие. Кейбір қышқыл шырындарды (лимон, мүкжидек), сондай-ақ кептірілген жемістерді пайдалансаңыз, тағамның дәмі айтарлықтай жақсаруы мүмкін.

       Балабақшада тамақтануды ұйымдастыру қатаң ережелерге бағынады. Өнімнің сапасы мен мөлшерін аспазшы, мектепке дейінгі білім беру ұйымы әкімшілігінің өкілі және медицина қызметкері – қабылдамау комиссиясы бақылағанға дейін тағам топқа енгізілмейді. Бақылау нәтижелері арнайы журналға жазылады. Егер қандай да бір дәлсіздіктер анықталса (мысалы, салмақта немесе пісіру технологиясын бұзуда), ыдыс-аяқтарды осы дәлсіздіктер жойылғаннан кейін ғана ұсынуға болады.


 
 

Пісіргеннен кейін күнделікті үлгі алынады:

Салқын тағамдар, бірінші тағамдар, гарнирлер, үшінші және басқа тағамдар үшін - кемінде 100 г.

Үлгі бөлек тоңазытқышта 48 сағат сақталады. Үлгісі бар ыдыста тамақтандыру уақыты мен сынама алу күні көрсетілген белгі қойылады. Күнделікті үлгінің дұрыс таңдалуын және сақталуын бақылауды нұсқау алған жауапты тұлға жүзеге асырады.

Балабақшадағы тамақтану: ата-ана бақылауы.


 
 

Ата-аналар да балаларының тамақтануында белсенді рөл атқара алады. Олар мүмкін емес, сонымен қатар керек.

                Сіз балабақшаға барар алдында мектепке дейінгі мекеменің веб-сайтында оның мәзірін қарап, балаңызды балабақша өнімдеріне ауыстыруға болатындығынан бастай аласыз. Бұл сәтті бейімделуді ішінара қамтамасыз етеді.

Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде балалардың тамақтануын ұйымдастыру отбасындағы баланың дұрыс тамақтануымен үйлесуі тиіс. Біз үй тағамдары балабақшаның диетасын толықтыруға тырысуымыз керек.


 
 

           Екіншіден, ата-ана баланың қандай да бір өнімге аллергиясы болса, мұғалімдерді ескертуге міндетті. Нәрестенің аллергенмен қоректенбеуін қамтамасыз ету үшін менеджердің атына «тыйым салынған» тағамдарды тізімдейтін өтініш жазу және балалар емханасының педиатрынан анықтама беру жеткілікті.

Балабақшадағы тамақтануға бас медбике жауапты. Сұрақтарыңыз болса, оған хабарласуыңыз керек. Егер медбике балабақшада болмаса, онда ол өз міндеттерін орындайтын адаммен және, әрине, барлық сұрақтар бойынша менеджермен байланысады.

Балабақшадағы тамақтану: сұрақтар тудыруы мүмкін тағамдар.

Балабақша мәзірінен табуға болатын көптеген өнімдер ата-аналар арасында сұрақтар тудырады. Қайталап айтайық, тұтынуға рұқсат етілген және рұқсат етілмеген өнімдердің барлығы SanPin қосымшаларында көрсетілген.

Мысалы, қайнатылған шұжықтарды балабақшада тұтынуға рұқсат етіледі, алайда айына 1-2 реттен көп емес, содан кейін термиялық өңдеуден кейін және 3 жастан асқан балаларға.

Егер балық ұсынылса, онда тек филе. Сонымен, рұқсат етілгендерге поллок, лосось, ақсерке, треска, қызғылт лосось, скумбрия және тіпті майшабақ (тұздалған) кіреді.


 
 

             Консервіленген тағамдар, мысалы, сквош уылдырығы, маринадталған қияр, тыйым салынған тағамдар тізімінде жоқ.

Мектепке дейінгі мекемедегі балалардың қуанышы үшін олар кәмпиттер де бере алады, бірақ ол айына бір рет шектеледі.


 
 


]]>
admin76 Wed, 08 Jan 2025 15:25:41 +0600
Консультациялық пункт http://76.almatybala.kz/main/974-konsultacijaly-punkt.html http://76.almatybala.kz/main/974-konsultacijaly-punkt.html

Баланың физикалық және психологиялық денсаулығын нығайту

Дене шынықтыру нұсқаушысы кеңесі

Баланың физикалық және психологиялық денсаулығын нығайту

Бала ағзасының қозғалыс белсенділігіне қажеттілігі әр балада әртүрлі және көптеген физиологиялық, әлеуметтік-экономикалық және психологиялық факторларға байланысты болады. Баланың қозғалыс белсенділігіне қажеттілік деңгейі көбінесе тұқым қуалайтын және генетикалық белгілермен анықталады. Ағзаның қалыпты дамуы мен қызмет етуі, денсаулықты сақтау үшін қозғалыс белсенділігінің белгілі бір деңгейі қажет. Бұл аралықта қозғалыс белсенділігінің ең төменгі, оңтайлы және ең жоғарғы деңгейлері болады. Баланың физикалық және психологиялық денсаулығын нығайту дегеніміз – әр баланың бірін-бірі қайталамайтын жеке тұлға екендігін ескере отырып, оның өз өмір жолын таңдауға еркі бар, өзінің табиғи қабілеттерін дамытуға құқығы бар, өзінің «мені» бар сапаларын сақтай отырып, дене дамуын нығайту. Балаға өз қызығушылығы мен сұранысы және мақсаттары бар тұлға деп қарау қажет. Нығайту жүйесі тұлғаның еркін дамуымен, оның физикалық, интеллектуалдық, эмоционалдық, психологиялық, моральдық-еріктік және құндылық қабілеттерінің үйлесімді дамуы үшін бүкіл адамзат цивилизациясының мәдени жетістіктері негізінде дамуы жүзеге асу үшін жағдай жасайды. Мектепке дейінгі кезең – бала ағзасының өте қарқынды дамитын кезеңі. Яғни осы жас шамадағы баланың ағзасының барлық жүйке жүйелері мен дене мүшелерінің және жүйкелік-психикалық дамуы қалыптаса түсетін кезі. Ал жекелеген жүйелер, мүшелер - жүрек, тамыр, жүйке психологиялық тыныс алу, имуналдық жүйелері толыққанды жетілмесе, онда бала ағзасының қорғаныс күші және ауруға қарсылықты көрсете алуы әлі де жеткіліксіз болып келеді. Бала аз қимыл-әрекет жасағанда ауруға жиі ұшырайды. Сондықтан да мектепке дейінгі ұйымда осы денсаулық сақтау іс-шаралары міндетті түрде кешенді және жүйелі түрде жүргізілуі қажет. Сонда ғана жаңа өсіп келе жатқан өскелең ағза сыртқы факторлар әсеріне төтеп бере алатын болады. Мектепке дейінгі білім беру ұйым әрекетінің басым бағыттарының бірі - әр баланың физикалық және психикалық денсаулығын сақтауға жағдай жасау, балалардың дұрыс эмоционалдық саулығын сақтау, әрбір баланың ерекшелігін сақтауға, педагогикалық сүйемелдеуіне жағдай жасау болып табылады. Осының бәрі – денсаулық сақтау кеңістігі немесе білім беру мекемесінің денсаулық сақтау ортасы деген түсінікке жатады. Денсаулық сақтау ортасы дегеніміз – баланы икемді дамытатын, қысым көрсетпейтін орта, оның негізіне балалардың эмоционалды жайлы ортасы мен жағымды күн тәртібі жатады. Қазіргі кезде денсаулық сақтау кеңістігі әлеуметтік-гигиеналық және психологиялық-педагогикалық, әдеп-этикалық, экологиялық, денсаулықты сауықтыру білім беру жүйелерінің кешенді шаралары деп қарастырылады. Осы кешенді шаралар баланың отбасында, балабақшада, тұрмыстық ортада аман-сау дамуына, психологиялық және физикалық денсаулығына жағдай жасайды. Мектепке дейінгі жаста баланың денсаулығының өмір бойы қалыптасуы орындалады. Бұл жаста дене тәрбиесінің ұйымдастырылуы баланың алдағы уақыттағы дамуына әсерін тигізеді. Осы жас аралығында баланың өзіндік қасиеттері, оқу әрекетіне қызығушылығы және баланың қабілеттері ашыла бастайды. Мектепке дейінгі балалардың жасында дене шынықтырудың қалыптасуы оқу-тәрбие үрдісінде қоршаған ортаны танып білуде, жолдастарына және өзіне деген оң көзқарастық орнатады. 3-5 жас аралығындағы баланың салауатты өмірінің қалыптасуындағы басты фактор оның қимыл-қозғалыс әрекетінің қаншалықты дұрыс жолға қойылғандығымен байланысты. Себебі, қимыл қозғалыс жаттығулары бұлшық еттерге қан жүгіртіп, ағза қорегін арттырады. Балалар үшін қозғалыс әрекеті үлкен мұқтаждық болып табылады. Қозғалыс - бала үшін үлкен бір қуаныш көзі, сондықтан да қимыл күші оның денесін нығайтумен қатар психикалық дамуына үлкен әсерін тигізеді. Сондықтан мектеп жасына дейінгі балалардың мұндай қозғалыстарын дұрыс жоспарлап, оны іске асыру балалардың қимыл дағыдыларын дұрыс қалыптастыруға, саналы қозғалыстарды көбейтуге, ағзаның бейімделу қабілетіне және психологиялық тұрғыда қалыпты дамуына әсер етеді.


Психологиялық кеңес


Мектеп жасына дейінгі шақта дені сау тұлғаны қалыптастыру физикалық тәрбие беру мен оның тұлғасын, тіл табысу мен креативтілікті, өзін-өзі бағалау адекваттылығын, автономдылығын, өзін-өзі басқаруын дамытуға әсер ететін, гигиеналық ұйымдастырылған және арнайы жасалған әлеуметтік ортада, бағытталып дамуымен әрекетті байланысын қамтамасыз ету болып табылады. Мектепке дейінгі шақта тәрбиелік жұмыстар жасалу кезінде баланың өз денсаулығына деген позитивті күтім жасау динамикасы байқалады. 5-тен 7 жасқа дейінгі жас аралығы баланың өз денсаулығына деген саналы қарым-қатынасын және физикалық мүмкіндіктері мен психологиялық дамуын қалыптастырудың қолайлы уақыты болып саналады. Балада өз денсаулығына деген жасампаз ұстанымын қалыптастырудың маңызды алғышарттары болып, салауатты өмір салтына қажеттілігі болуымен шарттанады, ол ерекше шарттар қатарын орындау кезінде қалыптасады, олардың бәрі баламен, оның өз физикалық қабілеттерін рефлексиялау және олардың денсаулық күйімен байланысты болып келеді.




]]>

Баланың физикалық және психологиялық денсаулығын нығайту

Дене шынықтыру нұсқаушысы кеңесі

Баланың физикалық және психологиялық денсаулығын нығайту

Бала ағзасының қозғалыс белсенділігіне қажеттілігі әр балада әртүрлі және көптеген физиологиялық, әлеуметтік-экономикалық және психологиялық факторларға байланысты болады. Баланың қозғалыс белсенділігіне қажеттілік деңгейі көбінесе тұқым қуалайтын және генетикалық белгілермен анықталады. Ағзаның қалыпты дамуы мен қызмет етуі, денсаулықты сақтау үшін қозғалыс белсенділігінің белгілі бір деңгейі қажет. Бұл аралықта қозғалыс белсенділігінің ең төменгі, оңтайлы және ең жоғарғы деңгейлері болады. Баланың физикалық және психологиялық денсаулығын нығайту дегеніміз – әр баланың бірін-бірі қайталамайтын жеке тұлға екендігін ескере отырып, оның өз өмір жолын таңдауға еркі бар, өзінің табиғи қабілеттерін дамытуға құқығы бар, өзінің «мені» бар сапаларын сақтай отырып, дене дамуын нығайту. Балаға өз қызығушылығы мен сұранысы және мақсаттары бар тұлға деп қарау қажет. Нығайту жүйесі тұлғаның еркін дамуымен, оның физикалық, интеллектуалдық, эмоционалдық, психологиялық, моральдық-еріктік және құндылық қабілеттерінің үйлесімді дамуы үшін бүкіл адамзат цивилизациясының мәдени жетістіктері негізінде дамуы жүзеге асу үшін жағдай жасайды. Мектепке дейінгі кезең – бала ағзасының өте қарқынды дамитын кезеңі. Яғни осы жас шамадағы баланың ағзасының барлық жүйке жүйелері мен дене мүшелерінің және жүйкелік-психикалық дамуы қалыптаса түсетін кезі. Ал жекелеген жүйелер, мүшелер - жүрек, тамыр, жүйке психологиялық тыныс алу, имуналдық жүйелері толыққанды жетілмесе, онда бала ағзасының қорғаныс күші және ауруға қарсылықты көрсете алуы әлі де жеткіліксіз болып келеді. Бала аз қимыл-әрекет жасағанда ауруға жиі ұшырайды. Сондықтан да мектепке дейінгі ұйымда осы денсаулық сақтау іс-шаралары міндетті түрде кешенді және жүйелі түрде жүргізілуі қажет. Сонда ғана жаңа өсіп келе жатқан өскелең ағза сыртқы факторлар әсеріне төтеп бере алатын болады. Мектепке дейінгі білім беру ұйым әрекетінің басым бағыттарының бірі - әр баланың физикалық және психикалық денсаулығын сақтауға жағдай жасау, балалардың дұрыс эмоционалдық саулығын сақтау, әрбір баланың ерекшелігін сақтауға, педагогикалық сүйемелдеуіне жағдай жасау болып табылады. Осының бәрі – денсаулық сақтау кеңістігі немесе білім беру мекемесінің денсаулық сақтау ортасы деген түсінікке жатады. Денсаулық сақтау ортасы дегеніміз – баланы икемді дамытатын, қысым көрсетпейтін орта, оның негізіне балалардың эмоционалды жайлы ортасы мен жағымды күн тәртібі жатады. Қазіргі кезде денсаулық сақтау кеңістігі әлеуметтік-гигиеналық және психологиялық-педагогикалық, әдеп-этикалық, экологиялық, денсаулықты сауықтыру білім беру жүйелерінің кешенді шаралары деп қарастырылады. Осы кешенді шаралар баланың отбасында, балабақшада, тұрмыстық ортада аман-сау дамуына, психологиялық және физикалық денсаулығына жағдай жасайды. Мектепке дейінгі жаста баланың денсаулығының өмір бойы қалыптасуы орындалады. Бұл жаста дене тәрбиесінің ұйымдастырылуы баланың алдағы уақыттағы дамуына әсерін тигізеді. Осы жас аралығында баланың өзіндік қасиеттері, оқу әрекетіне қызығушылығы және баланың қабілеттері ашыла бастайды. Мектепке дейінгі балалардың жасында дене шынықтырудың қалыптасуы оқу-тәрбие үрдісінде қоршаған ортаны танып білуде, жолдастарына және өзіне деген оң көзқарастық орнатады. 3-5 жас аралығындағы баланың салауатты өмірінің қалыптасуындағы басты фактор оның қимыл-қозғалыс әрекетінің қаншалықты дұрыс жолға қойылғандығымен байланысты. Себебі, қимыл қозғалыс жаттығулары бұлшық еттерге қан жүгіртіп, ағза қорегін арттырады. Балалар үшін қозғалыс әрекеті үлкен мұқтаждық болып табылады. Қозғалыс - бала үшін үлкен бір қуаныш көзі, сондықтан да қимыл күші оның денесін нығайтумен қатар психикалық дамуына үлкен әсерін тигізеді. Сондықтан мектеп жасына дейінгі балалардың мұндай қозғалыстарын дұрыс жоспарлап, оны іске асыру балалардың қимыл дағыдыларын дұрыс қалыптастыруға, саналы қозғалыстарды көбейтуге, ағзаның бейімделу қабілетіне және психологиялық тұрғыда қалыпты дамуына әсер етеді.


Психологиялық кеңес


Мектеп жасына дейінгі шақта дені сау тұлғаны қалыптастыру физикалық тәрбие беру мен оның тұлғасын, тіл табысу мен креативтілікті, өзін-өзі бағалау адекваттылығын, автономдылығын, өзін-өзі басқаруын дамытуға әсер ететін, гигиеналық ұйымдастырылған және арнайы жасалған әлеуметтік ортада, бағытталып дамуымен әрекетті байланысын қамтамасыз ету болып табылады. Мектепке дейінгі шақта тәрбиелік жұмыстар жасалу кезінде баланың өз денсаулығына деген позитивті күтім жасау динамикасы байқалады. 5-тен 7 жасқа дейінгі жас аралығы баланың өз денсаулығына деген саналы қарым-қатынасын және физикалық мүмкіндіктері мен психологиялық дамуын қалыптастырудың қолайлы уақыты болып саналады. Балада өз денсаулығына деген жасампаз ұстанымын қалыптастырудың маңызды алғышарттары болып, салауатты өмір салтына қажеттілігі болуымен шарттанады, ол ерекше шарттар қатарын орындау кезінде қалыптасады, олардың бәрі баламен, оның өз физикалық қабілеттерін рефлексиялау және олардың денсаулық күйімен байланысты болып келеді.




]]>
admin76 Mon, 09 Dec 2024 14:47:12 +0600
Консультациялық пункт http://76.almatybala.kz/main/975-k.html http://76.almatybala.kz/main/975-k.html Әдіскердің ата-аналарға кеңесі 

Жас ерекшелік дағдарыстары.1 жастағы дағдарыс

Жас ерекшелік дағдарыстары.1 жастағы дағдарыс]]>
Әдіскердің ата-аналарға кеңесі 

Жас ерекшелік дағдарыстары.1 жастағы дағдарыс

Жас ерекшелік дағдарыстары.1 жастағы дағдарыс]]>
admin76 Tue, 05 Nov 2024 15:56:56 +0600
Концультациялық пункт http://76.almatybala.kz/main/976-koncultacijaly-punkt.html http://76.almatybala.kz/main/976-koncultacijaly-punkt.html

Логопедтің ата-анаға кеңесі

Логопед маманның ата-анаға арналған кеңесі
 Үй жағдайында баламен сабақ жүргізуге арналған ата –анаға бірнеше кеңестер:
 1.Баламен асықпай сөйлесіңіз, қалыпты темпте, интонациямен.
 2. Әр іс- әрекет кезінде өз балаңызбен сөйлесіңіз, мысалы, тамақ жасау кезінде, үй жинап жүргенде, киіндіріп-шешіндіргенде, ойнағанда, серуенге шыққанда және т.б. не істеп жатқаныңызды, не көргеніңізді, бала не істегенін, басқа адамдар не істеп жатқандарын және баланың не көріп отырғанын айтып отырыңыз.
 3. Құрастырылған сөздерді, сөйлемдерді дұрыс қолданып айтыңыз. Сіздің сөйлеміңіз баланың сөйлемінен 1 – 3 сөзге ұзын болу керек. Егер де сіздің балаңыз өз ойын әлі тек бір сөздік сөйлемдермен ғана білдірсе, онда сіздің сөйлемшеңіз екі үш сөзден тұру керек.
 4.Ашық сұрақтарды қойыңыз. Бұл балаңыздың жауап бергенде бірнеше сөздерді қолдануға итермелейді
 5.Артикуляциялық жаттығу- бұл ерін мен тілге арналған жаттығулар. Тіл- сөйлеу органының негізгі бұлшықеті. Тілді дыбыс шығаруға қатысты нақты қимылдарды жасай алу үшін жаттықтыру қажет. Ерін мен тіл икемді әрі мықты болуы керек. Артикуляциялық жаттығуды орындау үшін айна қажет. Бала өзінің тілінің қозғалысын көріп отыруы қажет. Бала тіл жаттығуларын жаттағанға дейін қайталай беру керек.
 6.Сабақ балаға ұнауы тиіс. Баланы мәжбүрлеп күш түсірген жөн емес. Баланың барлық нәрсеге деген қызығушылығы жоғалады. Аз-аздан бірнеше рет жасаған жөн. Солай балада дағды қалыптасады.
 7.Саусақ жаттығуы- бұл ұсақ моториканы дамыту жолдарының бірі. Адамның қол мен мидағы сөйлеу орталығы аралықтарында тығыз байланыс барлығы ғалымдармен анықталған. .
 8. Сабақ өткізетін жер тыныш, ыңғайлы болғаны жөн. Балаға бір затты түсіндіргенде көрнекі құрал қолданған өте тиімді. Сабақ барысында балаға дұрыс емес деп мүлде айтпаған жөн. Мейлінше баланы мақтап, мадақтау қажет.
 9.Егер де бала сөйлегенде бірнеше ғана сөздерді қолданса, оның сөздік қорын байыту үшін жаңа сөздермен таңыстырыңыз. 5-6 сөз таңдаңыз (дене бөліктері, ойыншықтар, азық-түліктер) және оларды балаға атаңыз. Оған сөздерді қайталауға мүмкіндік беріңіз. Бала оларды үздік дыбыстайды деп күтпеңіз. Баланы жандандырып, сөздерді жаттатқыздыра беріңіз. Бала сөздерді дыбыстаған кейін, 5-6 сөзді енгіздіріңіз. Бала оны қоршап жатқан көп заттардың аттарын меңгергенше дейін, осылай сөздерді қосып отырыңыз. Күн сайын жаттықтырыңыз.
 10. Жаттығулардың көбін ойын түрінде өткізіңіз. Баламен жұмыс оның сөзді еліктеуін, байланыс тілдің элементтерінің қалыптасуын, естің және зейіннің дамуын белсендіреді.



]]>

Логопедтің ата-анаға кеңесі

Логопед маманның ата-анаға арналған кеңесі
 Үй жағдайында баламен сабақ жүргізуге арналған ата –анаға бірнеше кеңестер:
 1.Баламен асықпай сөйлесіңіз, қалыпты темпте, интонациямен.
 2. Әр іс- әрекет кезінде өз балаңызбен сөйлесіңіз, мысалы, тамақ жасау кезінде, үй жинап жүргенде, киіндіріп-шешіндіргенде, ойнағанда, серуенге шыққанда және т.б. не істеп жатқаныңызды, не көргеніңізді, бала не істегенін, басқа адамдар не істеп жатқандарын және баланың не көріп отырғанын айтып отырыңыз.
 3. Құрастырылған сөздерді, сөйлемдерді дұрыс қолданып айтыңыз. Сіздің сөйлеміңіз баланың сөйлемінен 1 – 3 сөзге ұзын болу керек. Егер де сіздің балаңыз өз ойын әлі тек бір сөздік сөйлемдермен ғана білдірсе, онда сіздің сөйлемшеңіз екі үш сөзден тұру керек.
 4.Ашық сұрақтарды қойыңыз. Бұл балаңыздың жауап бергенде бірнеше сөздерді қолдануға итермелейді
 5.Артикуляциялық жаттығу- бұл ерін мен тілге арналған жаттығулар. Тіл- сөйлеу органының негізгі бұлшықеті. Тілді дыбыс шығаруға қатысты нақты қимылдарды жасай алу үшін жаттықтыру қажет. Ерін мен тіл икемді әрі мықты болуы керек. Артикуляциялық жаттығуды орындау үшін айна қажет. Бала өзінің тілінің қозғалысын көріп отыруы қажет. Бала тіл жаттығуларын жаттағанға дейін қайталай беру керек.
 6.Сабақ балаға ұнауы тиіс. Баланы мәжбүрлеп күш түсірген жөн емес. Баланың барлық нәрсеге деген қызығушылығы жоғалады. Аз-аздан бірнеше рет жасаған жөн. Солай балада дағды қалыптасады.
 7.Саусақ жаттығуы- бұл ұсақ моториканы дамыту жолдарының бірі. Адамның қол мен мидағы сөйлеу орталығы аралықтарында тығыз байланыс барлығы ғалымдармен анықталған. .
 8. Сабақ өткізетін жер тыныш, ыңғайлы болғаны жөн. Балаға бір затты түсіндіргенде көрнекі құрал қолданған өте тиімді. Сабақ барысында балаға дұрыс емес деп мүлде айтпаған жөн. Мейлінше баланы мақтап, мадақтау қажет.
 9.Егер де бала сөйлегенде бірнеше ғана сөздерді қолданса, оның сөздік қорын байыту үшін жаңа сөздермен таңыстырыңыз. 5-6 сөз таңдаңыз (дене бөліктері, ойыншықтар, азық-түліктер) және оларды балаға атаңыз. Оған сөздерді қайталауға мүмкіндік беріңіз. Бала оларды үздік дыбыстайды деп күтпеңіз. Баланы жандандырып, сөздерді жаттатқыздыра беріңіз. Бала сөздерді дыбыстаған кейін, 5-6 сөзді енгіздіріңіз. Бала оны қоршап жатқан көп заттардың аттарын меңгергенше дейін, осылай сөздерді қосып отырыңыз. Күн сайын жаттықтырыңыз.
 10. Жаттығулардың көбін ойын түрінде өткізіңіз. Баламен жұмыс оның сөзді еліктеуін, байланыс тілдің элементтерінің қалыптасуын, естің және зейіннің дамуын белсендіреді.



]]>
admin76 Mon, 07 Oct 2024 15:05:33 +0600
Кеңес беру пункті http://76.almatybala.kz/main/979-kees-beru-punkt.html http://76.almatybala.kz/main/979-kees-beru-punkt.html Бекітемін:

КМҚК«№76  б/балабақшасы» 

 меңгерушісі:_____Кубекова Г.А.





Кеңес беру пункті жұмысы

    Кеңес беру орталығында ата аналар мен балаларға кеңес беру мақсатында психолог маманы кабинеті және музыка маманы кабинеттері бар.Кеңес беру орны мамандары бекітілген жұмыс кестесі бойынша жұмыс жасайды. ҚР мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көрсетілгендей:

Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарын сақтау және дамыту қажеттілігін мектепке дейінгі білім беру қызметіне балаларды отбасы жағдайында тәрбиелейтін отбасыларға көмек көрсетуде қол жетімділікті нығайту мақсатында  бірқатар жұмыстар жүргізіледі.

2024-2025 оқу жылында   кеңес беру пункті  мамандарымен бірлесе  отырып  жылдық жоспар   құрылып, оқу жылына кеңес беру пункті мамандарының үш отырысы жоспарлы өткізіледі.

Кеңес беру пункті жұмысы төрт бағытты қамтуға арналған:

- Педагогтармен

- Балалармен

- Ата -аналармен

- Осы ауданда тұратын балалар мен ата- аналарға кеңес беру.

Кеңес беру пункті мамандарына «№76  б/балабақшасы» МКҚК жақын орналасқан Теректі ықшам ауданында тұратын отбасылар қамтылды. Тәрбиеші, педагог- психолог, музыкант,әдіскер, меңгеруші мамандары тарапынаната-аналарға балаларды мектепке қалай дайындау керектігі жөнінде «Баланы балабақшаға бейімдеу», «Кел, танысайық!?», «Біз балалармен қалай сөйлесеміз?», «Ата-аналардың өтініші бойынша» т.б.атты тақырыптарында кеңестер беріліп, экспресс-сауалнамалар, тренингтер, тесттер жүргізіліп зерттеледі.

Зерттеу мақсатында:

-Мектепке бармайтын балалар саны;

-Балалардың тұрмыс жағдайын және әлеуметтік психологиялық анамнезі;

-Кеңес беру орны туралы мағлұмат берілді.

Барлық  бала саны : КП-3 ОК-3

Балалардың жасы

Саны

Пайыздық көрсеткіш

1-2

0

0%

2-3

1

26%

3-4

1

26%

4-5

1

26%

5-6

0

0%

Зерттеу нәтижесі көрсеткендей  отбасылардың барлығы жұмыспен қамтылған, тұрмыстары жақсы. Тек  кейбір отбасыларында әйел адамдар сәби күтіміне байланысты уықытша жұмыста жоқ.Осы үйлерде тұратын тұрғындардың 83  баласы    мектепке дейінгі мекемелерге орналаса алмай отыр.Жыл бойына осы аудан тұрғындары арасынан: 6адам «Баланы калай балабақшаға орналастыруға болады?»- деген сұрақпен және де бала бойындағы ауытқушылықтар бойынша, (түнде қорқу, мазасыздану, агрессия, гиперактивті) жалпы балалар тәрбиесі жөнінде  3 адам кеңестер алды.

Тақырыбы

Ата- аналар

Педагогтар

1.

Баланың ата -анасымен қарым -қатынасы

3

1

2.

Мазасыздану

0

0

3.

Қорқыныш

0

0

4.

Балалардың бір- бірімен қарым -қатынасы

5

2

Педагог - психолог әр тоқсан сайын педагогтармен және басқа да қызметкерлермен техникалық қауіпсіздік нормаларын сақтау жөнінде нұсқаулар берді.  Ата- аналарға арналған «Қорқыныш пен үрейден қалай арылуға болады?»; «Кел, танысайық!» 2 жасқа қараған балалардың дамуы ерекшелігі«Біз балалармен қалай сөйлесеміз?», «Диагностикалық жұмыстар» т.б. тақырыптарда кеңестер берілді.

Құқық тәрбиесі жөнінде де ата аналарға және тәрбиешілерге кеңестер берілді.Кеңес беру пунктінің мамандары ата – аналармен бірлескен түрде «Балалар – біздің болашағымыз!», «Ата–ана құқығы мен міндеті» тақырыптарында дөңгелек үстел өткізіледі.

         Кеңес беру пункті мамандарына қамтылған ата-аналарға отбасындағы өзара қарым-қатынасты нығайту және педагогикалық үрдісті барлық қатысушылардың жеке шығармашылық қабілеттерін көрсете білу, кеңістік бірлігінің (балалар, ата-аналар, педагогтар, қоғам) туындауына ықпал ету мақсатында«Баланы б/балабақшаға бейімдеу» жөнінде терең мағлұматтар беріліп,«Денсаулық және күн тәртібі»» атты тақырыптарда сауалнамалар  жүргізілді.

Қорытынды: Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарын сақтау және дамыту қажеттілігін мектепке дейінгі білім беру қызметіне балаларды отбасы жағдайында тәрбиелейтің отбасыларға көмек жеткілікті деңдейде көрсетілуде.  Тәрбиеленуші балалардың жас ерекшелігіне байланысты топ тәрбиеленушілерімен эмоциональды көңіл-күйі, бойындағы үрей деңгейі, қорқыныш пен баланың жан-жақтылығын анықтау, бір-бірімен жандалдасқан уақытта жанжалдан шығу әдістері  бойынша тәрбиеленушілердің ата-аналарына   кеңестер берілді.

Ұсыныс:Баланың дамуына ата-ананың белсенділігін арттыру. Психологиялық-әлеуметтік жағдайына көмек көрсетудегі басқарушылықты  одан әрі жетілдіру. 
 
 



]]>
Бекітемін:

КМҚК«№76  б/балабақшасы» 

 меңгерушісі:_____Кубекова Г.А.





Кеңес беру пункті жұмысы

    Кеңес беру орталығында ата аналар мен балаларға кеңес беру мақсатында психолог маманы кабинеті және музыка маманы кабинеттері бар.Кеңес беру орны мамандары бекітілген жұмыс кестесі бойынша жұмыс жасайды. ҚР мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көрсетілгендей:

Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарын сақтау және дамыту қажеттілігін мектепке дейінгі білім беру қызметіне балаларды отбасы жағдайында тәрбиелейтін отбасыларға көмек көрсетуде қол жетімділікті нығайту мақсатында  бірқатар жұмыстар жүргізіледі.

2024-2025 оқу жылында   кеңес беру пункті  мамандарымен бірлесе  отырып  жылдық жоспар   құрылып, оқу жылына кеңес беру пункті мамандарының үш отырысы жоспарлы өткізіледі.

Кеңес беру пункті жұмысы төрт бағытты қамтуға арналған:

- Педагогтармен

- Балалармен

- Ата -аналармен

- Осы ауданда тұратын балалар мен ата- аналарға кеңес беру.

Кеңес беру пункті мамандарына «№76  б/балабақшасы» МКҚК жақын орналасқан Теректі ықшам ауданында тұратын отбасылар қамтылды. Тәрбиеші, педагог- психолог, музыкант,әдіскер, меңгеруші мамандары тарапынаната-аналарға балаларды мектепке қалай дайындау керектігі жөнінде «Баланы балабақшаға бейімдеу», «Кел, танысайық!?», «Біз балалармен қалай сөйлесеміз?», «Ата-аналардың өтініші бойынша» т.б.атты тақырыптарында кеңестер беріліп, экспресс-сауалнамалар, тренингтер, тесттер жүргізіліп зерттеледі.

Зерттеу мақсатында:

-Мектепке бармайтын балалар саны;

-Балалардың тұрмыс жағдайын және әлеуметтік психологиялық анамнезі;

-Кеңес беру орны туралы мағлұмат берілді.

Барлық  бала саны : КП-3 ОК-3

Балалардың жасы

Саны

Пайыздық көрсеткіш

1-2

0

0%

2-3

1

26%

3-4

1

26%

4-5

1

26%

5-6

0

0%

Зерттеу нәтижесі көрсеткендей  отбасылардың барлығы жұмыспен қамтылған, тұрмыстары жақсы. Тек  кейбір отбасыларында әйел адамдар сәби күтіміне байланысты уықытша жұмыста жоқ.Осы үйлерде тұратын тұрғындардың 83  баласы    мектепке дейінгі мекемелерге орналаса алмай отыр.Жыл бойына осы аудан тұрғындары арасынан: 6адам «Баланы калай балабақшаға орналастыруға болады?»- деген сұрақпен және де бала бойындағы ауытқушылықтар бойынша, (түнде қорқу, мазасыздану, агрессия, гиперактивті) жалпы балалар тәрбиесі жөнінде  3 адам кеңестер алды.

Тақырыбы

Ата- аналар

Педагогтар

1.

Баланың ата -анасымен қарым -қатынасы

3

1

2.

Мазасыздану

0

0

3.

Қорқыныш

0

0

4.

Балалардың бір- бірімен қарым -қатынасы

5

2

Педагог - психолог әр тоқсан сайын педагогтармен және басқа да қызметкерлермен техникалық қауіпсіздік нормаларын сақтау жөнінде нұсқаулар берді.  Ата- аналарға арналған «Қорқыныш пен үрейден қалай арылуға болады?»; «Кел, танысайық!» 2 жасқа қараған балалардың дамуы ерекшелігі«Біз балалармен қалай сөйлесеміз?», «Диагностикалық жұмыстар» т.б. тақырыптарда кеңестер берілді.

Құқық тәрбиесі жөнінде де ата аналарға және тәрбиешілерге кеңестер берілді.Кеңес беру пунктінің мамандары ата – аналармен бірлескен түрде «Балалар – біздің болашағымыз!», «Ата–ана құқығы мен міндеті» тақырыптарында дөңгелек үстел өткізіледі.

         Кеңес беру пункті мамандарына қамтылған ата-аналарға отбасындағы өзара қарым-қатынасты нығайту және педагогикалық үрдісті барлық қатысушылардың жеке шығармашылық қабілеттерін көрсете білу, кеңістік бірлігінің (балалар, ата-аналар, педагогтар, қоғам) туындауына ықпал ету мақсатында«Баланы б/балабақшаға бейімдеу» жөнінде терең мағлұматтар беріліп,«Денсаулық және күн тәртібі»» атты тақырыптарда сауалнамалар  жүргізілді.

Қорытынды: Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарын сақтау және дамыту қажеттілігін мектепке дейінгі білім беру қызметіне балаларды отбасы жағдайында тәрбиелейтің отбасыларға көмек жеткілікті деңдейде көрсетілуде.  Тәрбиеленуші балалардың жас ерекшелігіне байланысты топ тәрбиеленушілерімен эмоциональды көңіл-күйі, бойындағы үрей деңгейі, қорқыныш пен баланың жан-жақтылығын анықтау, бір-бірімен жандалдасқан уақытта жанжалдан шығу әдістері  бойынша тәрбиеленушілердің ата-аналарына   кеңестер берілді.

Ұсыныс:Баланың дамуына ата-ананың белсенділігін арттыру. Психологиялық-әлеуметтік жағдайына көмек көрсетудегі басқарушылықты  одан әрі жетілдіру. 
 
 



]]>
admin76 Mon, 02 Sep 2024 16:34:45 +0600
Кеңес беру пункті http://76.almatybala.kz/main/973-kees-beru-punkt.html http://76.almatybala.kz/main/973-kees-beru-punkt.html



]]>




]]>
admin76 Mon, 02 Sep 2024 11:25:32 +0600
КМҚК №76 бөбекжай балабақшасы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қауіпі әрекеттері бойынша ішкі талдау жұмысын жүргізілуінің басталуы туралы хабарлайды http://76.almatybala.kz/otkrytyj-organ/protivodejstvie-korrupcii/927-kmk-76-bbekzhaj-balabashasy-sybajlas-zhemorlya-arsy-kres-aup-reketter-bojynsha-shk-taldau-zhmysyn-zhrgzlun-bastaluy-turaly-habarlajdy.html http://76.almatybala.kz/otkrytyj-organ/protivodejstvie-korrupcii/927-kmk-76-bbekzhaj-balabashasy-sybajlas-zhemorlya-arsy-kres-aup-reketter-bojynsha-shk-taldau-zhmysyn-zhrgzlun-bastaluy-turaly-habarlajdy.html КМҚК №76 бөбекжай балабақшасы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қауіпі әрекеттері  бойынша ішкі   талдау жұмысын  жүргізілуінің  басталуы  туралы хабарлайды

2024 жылғы Алматы қаласының мемлекеттік мекемелердегі сыбайлас жемқорлыққа ішкі талдау жасау кестесіне және  меңгерушінің 2024 ж. 14 бекітілген  №43 бұйрығына сәйкес, 01. 04 - 30.04.2024 ж. аралығында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қауіпі бойынша ішкі  талдау жұмыстары   жүргізіледі


Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қауіпі бойынша ішкі  талдау жұмысы келесідей  мектеп қызметінің бағыты бойынша  жүргізіледі:


- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қауіпі бойынша (оның ішінде қызмет бағыттары  деп аталатын) оның ұйымдық – басқару қызметін реттейтін  нормативті-құқықтық актілері мен ішкі құжаттарға талдау жұмысы, (тексерілетін кезеңге байланысты сыбайлас жемқорлық қаупі бойынша ұйымда қолданыстағы құқықтық  актілерді анықтау);

- балабақша қызметіне әсер ететін  ішкі тәртіптік нормативтік ережелері бойынша сыбайлас жемқорлық қаупін анықтау;

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қауіпін анықтау және бағалау;

  • Персоналды басқарумен байланысты сыбайлас жемқорлық қаупін   анықтау;
  • Жан-жал қақтығысына байланысты сыбайлас жемқорлық қаупін  анықтау;
  • Қаржыландыру жобаларының дұрыс іске асырылуын бақылау процесстерінде сыбайлас жемқорлық қаупін  анықтау;
  • Ұйымдық – басқару қызметінен туындайтын  басқа да мәселелерді іске  асырумен байлансты сыбайлас жемқорлық қаупін  анықтау;
  • Қаржы –шаруашылық қызметіне байланысты сыбайлас жемқорлық қаупін  анықтау;
  • Мемлекеттік сатып алу саласындағы сыбайлас жемқорлық қаупін   анықтау;
  • Сыбайлас жемқорлыққа ішкі талдау нәтижелері бойынша   анықталған  сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды жасауға ықпал ететін   себептер мен жағдайларды анықтау.


               сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қауіпі әрекеттері  бойынша ішкі  талдау жұмысын  жүргізу бойынша  ұсыныстар мен ескертулер  76yaslisad_ электрондық почтасына  04.04.2024 ж. дейін қабылданады.





]]>
КМҚК №76 бөбекжай балабақшасы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қауіпі әрекеттері  бойынша ішкі   талдау жұмысын  жүргізілуінің  басталуы  туралы хабарлайды

2024 жылғы Алматы қаласының мемлекеттік мекемелердегі сыбайлас жемқорлыққа ішкі талдау жасау кестесіне және  меңгерушінің 2024 ж. 14 бекітілген  №43 бұйрығына сәйкес, 01. 04 - 30.04.2024 ж. аралығында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қауіпі бойынша ішкі  талдау жұмыстары   жүргізіледі


Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қауіпі бойынша ішкі  талдау жұмысы келесідей  мектеп қызметінің бағыты бойынша  жүргізіледі:


- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қауіпі бойынша (оның ішінде қызмет бағыттары  деп аталатын) оның ұйымдық – басқару қызметін реттейтін  нормативті-құқықтық актілері мен ішкі құжаттарға талдау жұмысы, (тексерілетін кезеңге байланысты сыбайлас жемқорлық қаупі бойынша ұйымда қолданыстағы құқықтық  актілерді анықтау);

- балабақша қызметіне әсер ететін  ішкі тәртіптік нормативтік ережелері бойынша сыбайлас жемқорлық қаупін анықтау;

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қауіпін анықтау және бағалау;

  • Персоналды басқарумен байланысты сыбайлас жемқорлық қаупін   анықтау;
  • Жан-жал қақтығысына байланысты сыбайлас жемқорлық қаупін  анықтау;
  • Қаржыландыру жобаларының дұрыс іске асырылуын бақылау процесстерінде сыбайлас жемқорлық қаупін  анықтау;
  • Ұйымдық – басқару қызметінен туындайтын  басқа да мәселелерді іске  асырумен байлансты сыбайлас жемқорлық қаупін  анықтау;
  • Қаржы –шаруашылық қызметіне байланысты сыбайлас жемқорлық қаупін  анықтау;
  • Мемлекеттік сатып алу саласындағы сыбайлас жемқорлық қаупін   анықтау;
  • Сыбайлас жемқорлыққа ішкі талдау нәтижелері бойынша   анықталған  сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды жасауға ықпал ететін   себептер мен жағдайларды анықтау.


               сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қауіпі әрекеттері  бойынша ішкі  талдау жұмысын  жүргізу бойынша  ұсыныстар мен ескертулер  76yaslisad_ электрондық почтасына  04.04.2024 ж. дейін қабылданады.





]]>
admin76 Thu, 14 Mar 2024 12:29:31 +0600
Мемлекеттік қызметтер тізімі http://76.almatybala.kz/otkrytyj-organ/gosuslugi/923-memlekettk-yzmetter-tzm.html http://76.almatybala.kz/otkrytyj-organ/gosuslugi/923-memlekettk-yzmetter-tzm.html https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000019982/links#from​​​]]> https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000019982/links#from​​​]]> admin76 Wed, 03 Jan 2024 09:23:49 +0600 КМҚК №76 бөбекжай балабақшасының штаттық кестесі 2022-2023оқу жылы http://76.almatybala.kz/main/890-kmk-76-bbekzhaj-balabashasyny-shtatty-kestes-2022-2023ou-zhyly.html http://76.almatybala.kz/main/890-kmk-76-bbekzhaj-balabashasyny-shtatty-kestes-2022-2023ou-zhyly.html
]]>

]]>
admin76 Mon, 20 Nov 2023 17:33:21 +0600